Vardag Upp

Godmorgon.

Idag har äntligen lönen kommit in på kontot. Finaly. Hatar verkligen att vara pank. Så det är sjukt skönt att ha pengar på kontot.. Men vad ska jag göra.. Jo shoppa lite så man närmar sig pank gränsen igen. ;P
Men som jag sagt tidigare så borde det inte heta lön det borde heta mens. Det kommer en gång i månaden och varar 3-7 dagar. ;P

 

På planeringen idag står Väla Köpcentrum och införskaffa en ny mobil. En samsung galaxy note. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ha en vit eller svart. Men det lutar åt en vit.

Sen resten av dagen kommer väl gå åt till att leka med mobilen..

Är även sugen på att grilla ikväll vid Lill Olas här i landskrona. Ska nog ta och skicka ut ett mass sms om det tror jag. Får vi se om det är någon som vill vara med och leka.

En bild från 2008 när "gänget" var nere och grillade. Sjukt mysig kväll. ;)

Men nu är det dags att göra sig iordning för dagen. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback